به گزارش قدس آنلاین، من ولیفقیه را نائب برحق امام زمان (عج) میدانم و اطاعت از آیتالله حاج سیدمجتبی خامنهای (حفظهالله) را بر خود واجب میدانم. تمام بررسیها و مراحلی که در این ده روز طی شد تا اعضای مجلس خبرگان به حجت برسند و دلها برای بیعت با امام سوم انقلاب آماده شود را تدبیر بقیةاللهالاعظم (عج) میدانم.
با گذشت دهروز از شهادت امام شهیدمان، هنوز اشک راه چشمانم را میبندد؛ اما بر خود لازم میدانم ضمن تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل (ره) و آقای شهیدمان، حضرت آیتاللهالعظمی امام خامنهای، اعلام کنم که تا پای جان در راه اعتلای ایران و اسلام خواهم بود. این انتخاب، ادامه راه امام شهیدمان برای تحویل انقلاب به صاحب اصلی آن است.
ایشان را فردی انقلابی، مبارز، سادهزیست، مردمی، مدیر، مدبر و مسلط به مسائل روز کشور میدانم. ضمن طلب صبر برای ایشان در غم از دست دادن پدر، مادر، همسر، خواهر و دیگر عزیزان، سلامت و توفیقات روزافزونشان را از خداوند مسئلت دارم.




نظر شما